domingo, 4 de octubre de 2020

Díaz Ayuso (català)

Isabel Díaz Ayuso intentant tapar
la seva incapacitat amb banderes
He de confessar-los que cada cop que veig a la Sra. Díaz Ayuso el front de la Comunitat de Madrid, em venen al cap dues possibles teories sobre perquè ha sigut nomenada pel càrrec essent tant manifestament incompetent.

La primera, que és la que jo prefereixo, te a veure amb una cançó dels anys 60 i 70 (que avui no seria popular per ser políticament incorrecta) que deia: “Em vaig casar amb un nan per fer-me un tip de riure”.

Amb això vull pensar que els madrilenys eren plenament conscients de que triaven a una illetrada pel càrrec, una inexperta en tot perquè no ha viscut fora de l’ombra del partit, però que ho assumien per la diversió que podia portar—los.

M’agrada pensar que la van nomenar per riure’s d’ella quan expliqués que la seva experiència laboral era coordinar el compte de twitter del gos d’Esperanza Aguirre. Quelcom semblant al que deia la cançó de que al baixar del llit el pobre nan queia de cap a la gibrelleta.

Si els sembla massa cruel els explico l’altra teoria que em ve al cap, i que considero molt pitjor, perquè suposa que els madrilenys ni siquiera la van triar sinó que va ser nomenada pel president del PP, Pablo Casado.

Com Casado és un incompetent, tant incapaç d’acabar la carrera que el partit va tenir de regalar-li el títol, és un insegur perquè sap que ocupa un càrrec pel que no te ni preparació, ni experiència, ni capacitat.

I aquestes persones tenen tendència a rodejar-se de gent més  incompetent que ells, per que no els facin ombra, i per això va nomenar a Díaz Ayuso. El pitjor és que m’imagino que aquest serà el perfil dels nomenaments de Casado si  arriba a manar algun dia. Estem avisats. 


PROU REPRESIÓ

AMNISTIA PRESOS POLÍTICS

AUTODETERMINACIÓ

No hay comentarios:

Publicar un comentario